Hasznos információk
Gyakori Kérdések és Válaszok
Igyekszünk mielőbb teljesíteni. Ha leggyorsabban szeretnéd megkapni, válaszd az Express One-t. 2-3 munkanap alatt kézhez kapod a rendelésed. Csomagpont és csomagautomata esetén a csomag útja valamivel hosszadalmasabb, általában 3-5 munkanap, míg megérkezik a csomagautomatába, csomagpontba.
Természetesen igen. Sőt a törvény által előírt 14 nap helyett mi 30 napig visszavesszük és visszatérítjük rendelésed akár részlegesen, akár teljes egészében.
Az elállás feltételeiről részletesen az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz.
Ha nem a rendelés leadásakor megadott címre kéred a rendelésed, jelezd mielőbb ügyfélszolgálatunknak. Ha lehetőséged van rá, telefonon keress minket, hogy mielőbb módosítsuk a címet.
Rendelésed amint Teljesítve státuszba kerül, átadásra kerül szállító partnereinknek. A futárcégek értesítést küldenek a csomag státuszáról emailben és sms-ben.
Ennek legegyszerűbb módja a jobb oldali kapcsolati űrlap használata. Ha azonnali segítségre van szükséged hívj minket telefonon : +36/21-210-11-64 (nem emelt díjas szám, vezetékes tarifával hívható)
Az általunk árusított termékeket közvetlenül a gyártó magyarországi disztribúciós partnerétől szerezzük be. Készlethiány akkor fordul elő, ha az importőr kifogy a készletből.
Ilyen esetben sajnos akár heteket is várni kell az árú beérkezésére. Igyekszünk saját készletezéssel elkerülni az ilyen eseteket.
Ha értesülni akarsz a készlethiányos termék újrarendelhetőségéről, add a terméket Várólistádhoz, így automatikus email értesítést kapsz, ha újra elérhető.
A termékképek csak tájékoztató jellegűek. A gyártó bármikor megváltoztathatja a termék kinézetét, csomagolását. Igyekszünk követni a változtatásokat és frissíteni a képeket.
Előfordulhat, hogy a képen látható megnevezés más nyelven szerepel mint a kézhez kapott terméknél. Minden termék eredeti Német gyártású és ugyanolyan minőségű a csomagolás nyelvétől függetlenül.