Gyakori Kérdések És Válaszok
Mindig itt vagyunk, hogy segíthessünk.
Rendelés és Szállítás
Igyekszünk mielőbb teljesíteni. Ha leggyorsabban szeretnéd megkapni, válaszd az Express One-t. 3-5 munkanap alatt kézhez kapod a rendelésed. Csomagpont és csomagautomata esetén a csomag útja valamivel hosszadalmasabb, általában 4-5 munkanap, míg megérkezik a csomagautomatába, csomagpontba.
Fiók létrehozása nem kötelező, de ajánlott. Fiókot bármikor létre tudsz hozni a Fiókom menüpontra kattintással, vagy akár a rendelés véglegesítésekor a pénztár oldalon az adatok megadása után a fiók létrehozása fül kipipálásával.
Ha nem a rendelés leadásakor megadott címre kéred a rendelésed, jelezd mielőbb ügyfélszolgálatunknak. Ha lehetőséged van rá, telefonon keress minket, hogy mielőbb módosítsuk a címet.
A rendelés állapotáról és az állapot változásáról email üzenetet küldünk. Amennyiben rendelkezel regisztrált fiókkal, a fiókodban is nyomon követheted rendelésed. Amint a rendelésed Teljesítve állapotba kerül, a csomag szállítási állapotáról a szállítási partnereink oldalán, vagy visszajelzéseik alapján tudsz tájékozódni.
Kártyás fizetés esetén a bankkártya adatai szolgáltató partnerünk oldalán kerülnek megadásra. Webáruházunk nem tárol és nem fér hozzá a kártya adataihoz
Igyekszünk a lehető legjobban becsomagolni a termékeket, azonban így is előfordulhat, hogy megsérül a szállítás során. Amennyiben látható sérülések láthatóak a csomagoláson, ne vedd át a csomagot, kérd a futártól jegyzőkönyv felvételét és jelezd ügyfélszolgálatunknak. Csomagautomata esetén, ha megsérült a termék, keress minket elérhetőségeinken.
Egyenlőre Magyarország területén belül bárhová.
Kisebb csomagok esetén igen. Ha a csomag súlya meghaladja a szállító partnerünk által meghatározott maximális csomagsúlyt, akkor újabb csomagként kerül feladásra.
Viszaküldés, pénzvisszatérítés
Az elállási jog lehetőséget biztosít számodra, hogy elállhass a rendeléstől és visszaküldhesd a termékeket akár részlegesen, akár teljesen. Az elállásról részletesen itt olvashatsz.
Amennyiben hibás teljesítésről van szó, vagyis nem az általad megrendelt terméket küldtük, visszacseréljük. Kérjük ilyen esetben mielőbb keresd ügyfélszolgálatunkat.
A termékképek csak tájékoztató jellegűek. A gyártó bármikor megváltoztathatja a termék kinézetét, csomagolását. Igyekszünk követni a változtatásokat és frissíteni a képeket.
Előfordulhat, hogy a képen látható megnevezés más nyelven szerepel mint a kézhez kapott terméknél. Minden termék eredeti Német gyártású és ugyanolyan minőségű a csomagolás nyelvétől függetlenül.
Ennek legegyszerűbb módja a kapcsolati űrlap használata. Vagy írj emailt az [email protected] címre.
Az általunk árusított termékeket közvetlenül a gyártó magyarországi disztribúciós partnerétől szerezzük be. Készlethiány akkor fordul elő, ha az importőr kifogy a készletből.
Ilyen esetben sajnos akár heteket is várni kell az árú beérkezésére. Igyekszünk saját készletezéssel elkerülni az ilyen eseteket.
Ha értesülni akarsz a készlethiányos termék újrarendelhetőségéről, add a terméket Várólistádhoz, így automatikus email értesítést kapsz, ha újra elérhető.
Ha nem jelzed elállási szándékodat és nem veszed át a rendelést, a oda-vissza szállítás költsége Téged terhel. Kérlek, vedd figyelembe, hogy a szándékos károkozás nem etikus és törvényt sértő magatartás, amit akár per útján is követelhetünk.
A Teljesítve állapot a csomag szállító partnerünkhöz kerülését jelzi. Ilyen esetben mivel a csomag már úton van, nincs lehetőséged az elállásra csak abban az esetben, ha átveszed és visszaküldöd a rendelést.
A Teljesítve állapot előbb bármit hozzáadhatsz, törölhetsz a rendelésből. Ennek leggyorsabb módja, ha telefonon keresel minket.